уторак, 5. фебруар 2008.

Ekatarina Velika - Unplugged "Riff", Bečej





Ekatarina Velika - Unplugged "Riff", Bečej

MP3, 128kbps

http://rapidshare.com/files/89126665/EKV_Unplugged_Riff_Becej.zip

Spisak pesama:
  1. Ti si sav moj bol
  2. Dum dum
  3. Hej mama
  4. Just let me play some modern Rnr music
  5. Kao da je bilo nekad
  6. Anestezija
  7. Neko nas posmatra
  8. Zemlja
  9. Par godina za nas
  10. Srce
  11. Modro i zeleno
  12. (Magi improvizacija)
  13. Sarajevo
  14. Tattoo
  15. Zajedno
  16. Krug
  17. Ljudi iz gradova
  18. Budi sam na ulici
  19. Karavan
http://rapidshare.com/files/89126665/EKV_Unplugged_Riff_Becej.zip



3 коментара:

Joe Smith је рекао...

hvala za ovaj snimak! znaš li možda iz koje je godine?

Анониман је рекао...

ja posjedujem isti koncert ali vjerovatno slabije kvalitete koji je iz 93-94 ali iz Pristine koliko sam upoznat. moze se naci na megauploadu, jer sam ga nedavno ocistio i postavio.

Niki - Rock - Cafe - Photo - Lab. је рекао...

Najbolji su